חשמלאי בדרום

איך מוצאים חשמלאי מתאים בדרום?

ישנם המון חשמלאים שמבצעים את כל סוגי עבודות החשמל אבל איך נדע מי מבין כל החשמלאים מתאים לנו ומה עלינו לבדוק לפני הזמנת חשמלאי אלינו לתיקון תקלת חשמל.

אז קודם כל אם נתקלנו בתקלת חשמל בבית והגענו להחלטה שאנו צריכים להזמין חשמלאי זהו הרגע שנתחיל לחפש חשמלאים בדרום.

ניתן למצוא חשמלאים באילת בהרבה דרכים: דרך האינטרנט, דרך מדריכים שונים או דרך מכרים קרובים שמכירים חשמלאים.

אז לאחר שהחלטנו על דרך נתחיל לחפש, תוך בדיקה של כמה דברים חשובים מאד:

קודם נחפש חשמלאי שקרוב לאזור מגורינו, אם למשל אנו גרים בדרום הארץ אז נחפש חשמלאים באילת שקרובים אלינו לבית.

ברגע שמצאנו חשמלאי שקרוב אלינו נשאל בשיחת הטלפון או אותו חשמלאי הוא בעל רישיון חשמלאי מוסמך, רישיון שנותן אישור לעסוק בעבודות חשמל ולטפל בתקלות חשמל.

ברגע שבדקנו את שני הדברים האלה נברר את סוג העבודה שמבצע החשמלאי, ישנם חשמלאים בדרום שלא עוסקים באותם תחומי עיסוק במקצוע החשמל.

ישנם חשמלאים באילת שמעדיפים עבודות תעשייה או כאלה שמעדיפים עבודות ותיקוני חשמל אחרים.

מצאנו חשמלאי בדרום הארץ – איך ממשיכים?

אז מצאנו חשמלאי באזור שלנו שאכן ביררנו איתו והבנו שהוא מתאים לנו לפי סוג העבודה והזמנו אותו אלינו לבית לתקן את תקלת החשמל.

לפני ביצוע העבודה ולמרות שאותו חשמלאי אמר לנו בשיחת הטלפון שהוא בעל רישיון לעסוק בעבודות חשמל נבקש לראות את רישיון החשמל שלו.

ישנם חשמלאים בבאר שבע שיאמרו לנו בשיחת הטלפון שהם אכן מוסמכים אבל בפועל הם אינם מחזיקים ברישיון חשמל ויוצאים מתוך נקודת הנחה שהלקוחות לא יבקשו לראות את הרישיון בפועל.

זהו שקר לכל דבר ואפילו שקר חמור מאד לאותו חשמלאי לומר ללקוחות שהוא חשמלאי מוסמך ופועל הוא אינו מחזיק ברישיון ובנוסף לכל זו עבירה על החוק!

משמעות חשמלאי ללא רישיון בתוקף!

המשמעות לכך שחשמלאים בבאר שבע אינם מחזיקים ברישיון היא חמורה מאד, זה אומר שהם לא עברו הכשרה מתאימה ולא רכשו את הידע העיוני והמקצועי לטפל בתקלות חשמל ולא היינו רוצים שאחד כזה יכנס אלינו לבית ויתחיל לטפל לנו בתקלות חשמל שונות.

אולי במקצועות אחרים זה לא כל כך משמעותי כי ההשלכות לתקלות הן לא כל כך מסוכנות ולא מסכנות חיי אדם.

אבל במקצוע החשמל תקלות שלא מטופלות על ידי חשמלאים שמחזיקים ברישיון לעסוק בעבודות חשמל עלולות להיות מסוכנות מאד וכבר קרו מקרים שתקלות חשמל לא טופלו על ידי אדם מוסמך וגרמו לתוצאות מסוכנות מאד כמו: שריפות, קצרי חשמל, מקרי התחשמלות ועוד.

אז יש לנו את היכולת לבדוק ולוודא שאכן אני מזמינים אלינו בעל מקצוע עם רישיון מתאים, בשיחת טלפון קצרה עם מספר חשמלאים בבאר שבע נדע בדיוק מי מתאים לנו לעבודה ובעת הגעת החשמלאי אלינו לבית נברר ונראה שאכן יש לו רישיון וכך נהיה שקטים ורגועים שמבין רשימת החשמלאים בדרום שבדקנו מצאנו את החשמלאי הכי טוב בשבילנו.