פתיחת סתימה

סתימה בבית? לא נעים!

מי מאיתנו לא נתקל מידי פעם בבעיות אינסטלציה כאלה ואחרות בבית. בעיות אלו תמיד תופסות אותנו לא מוכנים ובזמן הכי גרוע מבחינתנו.

הבעיה הנפוצה ביותר היא בעיית הסתימות ובשביל פתיחת סתימות ולא משנה אם היא בשירותים או במקלחת, אנחנו נצטרך להביא אינסטלטור.

פתיחת סתימות היא עבודה לא פשוטה ואם אנחנו נרצה לפתוח לבד כדאי מאוד שנדע מה לעשות בדיוק מכיוון שלפעמים פתיחה לא מקצועית עלולה לגרום לנזק גדול יותר לצנרת שלא לדבר על ההשלכות הסניטאריות שיש לכך במקרים שהסתימה נפתחת בצורה לא מבוקרת וכל הבית עלול להיות מוצף בכל מה שאכלנו ושתינו בימים האחרונים.

פתיחת סתימות בבית
סתימה מתחת לכיור

פתיחת סתימה על ידי מקצוען בלבד

פתיחת סתימה אם כן, עדיף שתעשה על ידי איש מקצוע שהינו אינסטלטור. בשביל לבחור אינסטלטור במרכז או בכל מקום אחר תמיד עדיף לשאול את הקרובים אלינו ולקבל מהם המלצות לגבי אחד אשר מומחיותו היא פתיחת ותיקון סתימות שונות ושוב, כדי שלא ייגרם נזק גדול יותר.

טווח המחירים של אינסטלטורים אשר נותנים שירותי זה יכול לנוע בין מאה למאתיים שקלים וישנם כאלה שייקחו אף מחירים גבוהים יותר, תלוי בכמות העבודה ותלוי גם אם האינסטלטור גר באזור שלנו.

בשביל לא להגיע למצב שנצטרך להזמין איש מקצוע עדיף לנו מראש לשים לב מה אנחנו זורקים לשירותים ולאמבטיה כגון נייר טואלט בכמות גדולה, קבוצות שיער ועוד.

פתיחה בצורה עצמאית

פתיחת הסתימה לא חייבת להתבצע רק על ידי אינסטלטור ואם אנחנו בטוחים שאנחנו יכולים לעשות את זה לבד אנחנו יכולים לחסוך סכום כסף לא קטן.

האפשרות הראשונה של פתיחת סתימות היא שיטת הפומפה, שיטה זו אומנם מיושנת מאוד אבל כמו שבעבר היא הוכיחה את עצמה כנראה שגם היום היא תוכיח.

האפשרות השנייה שבעזרתה ניתן לבצע פתיחת סתימה היא הספירלה, והיא בעיקר מסייעת בניקוי שערות ושאר לכלוכים.

אפשרות נוספת של שחרור הסתימה היא בעזרת חומרים מעכלים שאותם שופכים לתוך האזור הסתום והוא אמור לפתוח את הסתימה על ידי עיכול החומר שבפנים, חומרים אלו מאוד מסוכנים ומחייבים זהירות יתרה על ידי המשתמש.