ימי כייף לחברות

עומדים לקיים יום כיף לעובדי החברה? רוצים להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת ובעלת ערך מוסף? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לתכנון ימי כיף לעובדים.

הגדרת מטרות

תכנון ימי כיף לעובדי החברה מתחיל בראש ובראשונה בהגדרת מטרות היום. הגדרת המטרות נועדה בין היתר לאפשר לכם לשלב במהלך יום הכיף את כל אמצעי ההפקה והאירוח באמצעותן תוכלו לספק לעובדיכם את החוויה הבלתי נשכחת ובעלת הערך המוסף.

בשלב זה, אנו ממליצים לכם, בנוסף להגדרת מטרות היום, לקבוע גם את המועד האופטימאלי ביותר עבורכם לצורך קיומו של היום הכיף ואת אורכו.

לוקיישן. לוקיישן. לוקיישן

לאחר שהגדרתם את מטרותיו של היום כיף ולאחר שהחלטתם על תאריך משוער לקיום האירוע, אנו ממליצים לכם לאתר את המקום האופטימאלי ביותר לצורך קיומו של יום הכיף.

מקום זה חייב להיות מותאם למטרות אותן הצבתן לעצמכם בכל הנוגע לקיומו של יום הכיף ולמספר המשתתפים בו. כמו כן, מומלץ לבדוק מהם שירותי האירוח וההפקה המוצעים לכם במקום ואת דרכי הגישה אליו וזמני הנסיעה אליו.

פעילויות חברתיות ואטרקציות

אחד מהשלבים החשובים ביותר לתכנון ימי כיף לחברות הוא שלב קביעת האטרקציות והפעילויות החברתיות אשר יעמדו לרשות העובדים במהלך יום הכיף.

שלב זה מחייב אתכם לבצע התאמה מלאה בין צרכי האירוע ומטרותיו לבין סוג ואופי הפעילות והאטרקציות אותן ניתן לשלב במהלך היום.

לצורך התכנון, אנו ממליצים לכם להסתייע בשירותיהן של חברות המתמחות באספקת אטרקציות ושירותי תוכן לאירועים דוגמת ימי כיף לעובדי החברה.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של אטרקציות המותאמות לימי כיף לעובדי החברה, החל מהפעלת מתקנים מתנפחים אתגריים, דרך הפעלת משחקים וסימולציות ועד שירותי תוכן ושירותי אירוח והפקה מכל סוג ולכל מטרה.

סדר יום

על מנת להבטיח לעצמכם אירוע מהנה, מלהיב ומלא בהתרחשויות, אנו ממליצים לכם לקבוע סדר יום מדוקדק ומפורט לפרטי פרטים של יום הכיף אותו אתם מתכננים.

סדר היום כולל בתוכו בין היתר את שעת ההגעה למקום בו אתם מתכננים לבלות את היום, את שעות הפעילויות השונות אותן תכננתן לאורך היום, את שעות הארוחות המסופקות לעובדים במהלך היום וכדומה.

ככל שתתכננו את סדר היום לפרטי פרטים כך תוכלו להעשיר את התכנים השונים ולאפשר לכל אחד ואחת מעובדי החברה ליהנות משלל האטרקציות והפעילויות השונות אותן תכננתם.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לשבץ בשעות הפעילויות פרקי זמן ממושכים לצורכי מנוחה והפסקה בין פעילות אחת לשנייה.