חשמלאים במרכז

חשמלאים במרכז לכל תקלה!

רשת החשמל חייבת תחזוקה שוטפת באופן תמידי, תמיד קיימות תקלות או עבודות חשמל שצריכים לבצע בבית או בעסק.

לכולנו קרו מקרים שישבנו בבית או בעסק ופתאום החשמל הפסיק לעבוד, מקרים בהם הפעלנו מכשירים שונים ופתאום התרחש קצר חשמלי בבית ועוד…

לצורך כך יש צורך בחיפוש חשמלאים מוסמכים באופן מיידי, תקלות חשמל חייבות טיפול מיידי, בניגוד לתחומים אחרים, תקלות חשמל עלולות לגרום לתוצאות לא רצויות ולפעמים אפילו לסיכון חיים.

אז לפני שמתחילים לחפש חשמלאים במרכז כדאי שתדעו כמה דברים חשובים:

חשמלאי חייב להחזיק ברישיון מוסמך, רישיון זה ניתן לאדם לאחר מספר שנות לימוד במוסד ממשלתי מוכר וכמובן הצלחה מוחלטת במחני החשמל השונים.

בנוסף בעל מקצוע בתחום החשמל חייבים לעבור תקופה של 3 שנים תחת פיקוח חשמלאים בכירים וזאת על מנת לצבור ניסיון תעסוקתי ובכלל צבירת ניסיון בתחום החשמל.

רק אחרי מסלול מסודר זה יהיה רשאי אדם לקבל רישיון ולהפוך ולהיות חשמלאי מוסמך, אחד כזה שמוכר מטעם משרד העבודה ומשרד התמ"ת.

איך נדע שהזמנו חשמלאי מוסמך ומקצועי?

זכותנו המלאה היא לדרוש מבעל המקצוע להציג בפנינו את רישיון המוסמך שברשותו, יותר מכך כבר בתחילתה של שיחת הטלפון רצוי מאד לשאול אם קיים רישיון מתאים.

במידה ואנו נתקלים בתירוצים כלשהם או במחיר נמוך מאד כדאי מאד להחיל ולחשוד שבעל המקצוע אינו מורשה ורצוי מאד להמשיך ולחפש חשמלאי אחר.

תקלות או עבודות חשמל שיטופלו על ידי אדם שאינו מורשה עלולות לגרום לנו סיכונים חמורים ולעיתים גם לסכן את חיינו.

חשמלאים במרכז – היכן מוצאים אותם?

ישנן לא מעט דרכים למצוא חשמלאים, ישנם מדריכים שונים, ישנם אתרי אינטרנט וכל מיני פרסומים שדרכם ניתן למצוא בעלי מקצוע באופן כללי.

הדרך הטובה היא להשתמש בהמלצות מחברים או מכרים שכבר חוו שירות מחשמלאים במרכז בעבר, כך נוכל להיות בטוחים שאכן השירות יהיה מקצועי, המחיר היה הוגן וכמובן בעל המקצוע יהיה מורשה.

במידה ואין לנו המלצות לא תהיה ברירה אלא לחפש בכוחות עצמינו תוך הקפדה על כמה כללים חשובים שחשוב מהם כמובן הוא הסמכתו של החשמלאי.