התקנת נקודת טלפון

התקנת נקודת טלפון על ידי חשמלאי

חושבים להתקשר לבזק להתקנה של נקודת טלפון נוספת בבית? זה לא ממש יעזור.

בעבר שהיינו זקוקים לנקודות טלפון חדשות או נוספות בבית חברת בזק הייתה מעניקה לנו את הפתרון ומגיעה להתקנה.

במידה ותתקשרו לבזק היום ותבקשו להתקין שקע טלפון חדש סביר להניח שתקבלו מהם תשובה שאומרת שאתם צריכים לחפש חשמלאי.

כן היום מי שיבצע בשבילכם את התקנת נקודות הטלפון בבית יהיו חשמלאים מוסמכים שתצטרכו למצוא באופן פרטי, בזק יגיעו מקסימום לחיבורים ראשיים.

איך מתקינים נקודות טלפון חדשות?

הדרך להתקין נקודות טלפון נוספות בבית לא השתנתה בהרבה, עדיין בשביל להוסיף נקודות טלפון נצטרך למתוח כבל פיסית מהנקודה החדשה לנקודה קיימת בבית.

מה שכן השתנה אולי באופן הוספת נקודות בזק זו הדרך בה נעביר את הכבל פיסית, כיום בדיקות חדשות קיימת צנרת המשמשת כהכנה לתשתית בזק.

הכנה של צנרת בבית בדרך כלל תתחיל מארון תקשורת מרכזי שממנו יוצאים צינורות ריקים לכל חלקי הבית בהם אמורות להיות נקודות בזק.

החשמלאי שתזמינו ישחיל כבלים בתוך הצנרת הריקה ויחבר את אותם הכבלים לחיבור ראשי של בזק וכך יפעיל את כל נקודות הטלפון בבית.

התקנת נקודה ראשית של בזק בבית

במידה ואתם גרים בבית חדש או דירה ישנה שעברה שיפוץ סביר להניח שיש לכם צנרת ראשית המשמשת להעברת כבל מהארון הראשי של בזק ועד לביתכם.

במידה ומדובר בדירה ששיפצתם יש להקפיד שהחשמלאי העביר לכם כבל בזק באותה צנרת כי במידה וטכנאי בזק יגיעו ולא יהיה כבל הם פשוט יעזבו את הדירה.

צנרת בזק ראשית בדרך כלל תועבר בין אותו ארון שמשמש כריכוז לנקודות הטלפון בבית לבין הארון הראשי או הקומתי של בזק במקרה ומדובר בבניין משותף.

במידה ואתם לא בטוחים איזה סוג כבל אמור להיות מושחל בצנרת ההכנה מומלץ להתקשר לחברת בזק ולהתייעץ עם איש טכני בנושא על מנת להימנע מטעויות.

אולי יעניין אותך