אינסטלטור מוסמך

מיהו האינסטלטור המוסמך?

אינסטלטור מה בעצם תפקידו? מה אנחנו מצפים ממנו? האם מדובר בעניינים של צנרת, ביוב ומה שביניהם ? או שביותר מזה?

מכירים את זה שאתם מרגישים שהכל תקוע?

שתשובה לה אתם מצפים מתעכבת להגיע, שפרוייקטים שעל הפרק לא מתקדמים, שמערכות יחסים שלכם לא הולכות לשום מקום?

עכשיו תחשבו על הנושא באספקט רחב יותר, ותבינו שזהו בדיוק נושא שיחתנו:

אינסטלטורים, מה תפקידם?

ובכן, אינסטלטור הוא אדם שמתפקד למעשה כפסיכולוג של הצינורות בביתכם, הצינורות הפיזיים שמובילים מים לבית מצד אחד ומנקזים אותם החוצה מצד שני, אבל זה הרבה יותר מזה.

זרימה טובה בבית מאפשרת לשאר העניינים לזרום לכיוון הנכון, הכל מסתדר באופן הטוב ואנחנו מחייכים. אז אם פתאום התפוצץ צינור, או יש נזילה, אם הקירות מתקלפים בגלל רטיבות לא מוסברת, מה אתם יכולים לעשות?

הרי זה לא התפקיד שלכם, אתם אף פעם לא באמת ידעתם מה קורה שם מתחת לכיור או מאחורי האסלה, אתם ממש לא בעניין של פתיחת הביוב כי הרי אם היית רוצה להיות אחד כזה, היית עושה את זה מזמן.

או שלא… יש לכולנו נטייה לדחות דברים. טלפון לבנק? מחר. שיחה עם המורה של הילד ? בשבוע הבא.

המנוע ברכב משמיע רעשים? בוא נחכה מעט, אולי זה יסתדר מעצמו. ובכן, הנה לכם חדשה מרעישה: עוד לא נולדה הסתימה שהסתדרה מעצמה, ואם חל שינוי כלשהו במצב הסתימה, הרי שזה רק לכיוון של החמרת הבעיה. בקיצור, אינסטלטורים.

אז מה לעשות?

ובכן, זה הזמן להתקשר לאדם הנכון – בעל מקצוע בתחום האינסטלציה, אחד כזה שיבוא תוך דקות ויחזיר את העניינים למסלולם.

איך בוחרים אותו, אתם שואלים ? קודם כל, בואו נענה על השאלה איך לא בוחרים בעל מקצוע, אל תבחרו אותו אף פעם רק בגלל שהוא זול.

אתם לא עשירים מספיק כדי לקנות בזול, ואתם לא רוצים לפתח יחסים עם אחד שיבוא אליכם שוב ושוב, רק בגלל שהוא לא הצליח לפתור את הבעיה בפעם הראשונה.

תחפשו מישהו עם תעודת קבלן שיפוצים, תבררו עם חברים על מי הם ממליצים, ואם פגשתם מישהו שנראה לכם מתאים, תבקשו ממנו שמות וטלפונים של אנשים אצלם עבד, ותבדקו.

שימו לב:
לא פעם התבצעו עבודות על ידי אינסטלטורים שאינם מקצועיים, השתדלו לברר טוב טוב לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע אליכם לבית.

נסו לברר בין מכרים האם הם מכירים בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה, במידה ולא, בצעו סקר שוק, בררו מחירים ואזורי שירות, נסו למצוא את הטוב ביותר.

חאפרים שאינם מקצועיים עלולים לסבך את העניינים ולגרום לתקלה רק להחמיר, מצב שבו תהיו זקוקים לאינסטלטור נוסף לאחר מכן, מה שיגרום כמובן לתשלום כפול.