פרסום בגוגל

יש מקום אחד שכל בעלי המקצוע רוצים להיות שם – מנוע החיפוש של גוגל.

יש כמה דרכים לגרום לעסק שלכם להופיע בגוגל, יש פרסום ממומן שתוך כמה דקות אתם יכולים להופיע בעמוד הראשון, יש את הפרסום האורגני שדורש סבלנות אך היא משתלמת בסוף וניתן גם לפרסם את העסק שלכם בכל מיני אינדקסים שכבר מקודמים בגוגל.

פרסום בגוגל בשיטה הממומנת

לא נרחיב יותר מידי על הפרסום הממומן, מדובר בתורה שלמה שצריכה להתבצע באופן מקצועי מאד על מנת להפיק את המירב אך באופן כללי חשוב שתדעו.

הפרסום הממומן מצריך פתיחת קמפיין בממשק גוגל אדוורדס, בתוך הקמפיין תצטרכו להזין סכום כסף אותו אתם מוכנים להשקיע על הפרסום וכמובן שיש לקחת בחשבון שהתקציב היומי מהווה בסופו של החודש את התקציב החודשי.

על כל הקלקה תשלמו מחיר כלשהו לי התחרות באותו רגע ומספר בעלי המקצוע המתחרים על אותה מילה וכך בעצם נקבע מספר הפעמים שתופיעו בעמוד הראשון.

פרסום בגוגל בשיטה האורגנית

פרסום אורגני הוא בעצם תהליך ממושך, התהליך מתחיל מבניית אתר שחייב להיות מותאם לקידום באינטרנט ובמיוחד בגוגל, תכנים רבים ורלוונטיים על פי תחום האתר שלכם ועבודת קידום מקצועית שלא פוסקת אפילו לרגע.

בפרסום האורגני יש צורך לחכות לעיתים לא מעט זמן על מנת שהאתר שלכם יגיע לעמודים ראשונים בגוגל, זה תהליך ארוך שדורש אסטרטגיה נכונה עבור כל אתר ואתר.

לאחר שהאתר מגיע לעמוד הראשון יש צורך להמשיך את העבודה על קידומו על מנת לשמור על המקומות הראשונים, אתר שיוזנח אוטומטי ירד בדירוגים וחבל.

היתרון הבולט בפרסום בגוגל בשיטה זו הוא שברגע שהאתר שלכם מגיע לעמוד הראשון, זה לא משנה כמה יקליקו ויכנסו לאתר שלכם, התשלום ישאר קבוע וחודשי לחברת קידום האתרים.

פרסום באינדקסים ואתרים שונים

ישנם לא מעט אתרים בתחומים שונים באינטרנט, למשל: אתרים מקודמים של בעלי מקצוע ועסקים שונים.

ברוב האתרים תוכלו לפרסם את בית העסק שלכם וליהנות מפרסום באתר שכבר קיים ומקודם בגוגל אך שימו לב: לרוב, בעלי אתרים מסוג זה יבקשו תשלום חודשי בעבור הפרסום באתר או עמלות על עבודות שתקבלו דרך האתר.

בשורה התחתונה:

פרסום בגוגל מומלץ לכל בית עסק, בעלי עסקים רבים הגדילו בצורה משמעותית את מאגר הלקוחות שלהם באמצעות הפרסום במנוע חיפוש זה.

סגירת תפריט